6 nap és a menny

Azt mondják az ember 2 könyvet olvas és a 3.-at már ő irja. Én magam is vhogy igy vagyok ezzel. Ime a könyvem, ami egy időutzaásról szól. (K)

HTML

Előszó

2009.01.24. 18:13 | Jilly (törölt) | Szólj hozzá!

Sok ember szeret olvasni. még neten keresztül is. én is ilyen vagyok. ha van egy jó könyv, akkor a világ végére is elmegyek érte. :D

nem vagyok kezdő. eddig már 3 önyvet írtam, és akinek megmutattam oda volt érte. most szeretném ha nem csak a kis család olvasná hanem a nagyközönség is. szeretném ha véleményeket is írnátok róla. nagyon kiváncsi vagyok. köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://6napesamenyorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr69900014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása